Beoordeeld met een9.45 sterren

Veelgestelde vragen

Worden mijn fysiotherapie behandelingen vergoed?

De vergoeding van de behandeling is afhankelijk van uw aanvullende verzekering. Wij hebben met bijna alle verzekeraars een contract, dit betekend dat u bij een aanvullende verzekering de behandelingen vergoed krijgt. De behandelingen worden rechtstreeks naar de verzekeraar gedeclareerd bij een aanvullende verzekering. Controleert u zelf het aantal behandelingen dat u (nog) vergoed krijgt bij uw zorgverzekeraar?

Hoe kan ik mijn afspraak verzetten of annuleren?

De afspraak kan tot 24 uur voor de afspraak worden geannuleerd of verzet zonder bijkomende kosten:

  • Met de “annuleer de afspraak” link in uw afspraak bevestiging e-mail
  • Of bel één van onze praktijken

Hoe lang duurt een behandeling?

Een behandeling duurt ongeveer een half uur. Dit is een indicatie, niet voor elke behandeling is een half uur noodzakelijk. 

Wat moet ik meenemen voor mijn (eerste) behandeling?

  • Uw naam, adres en woonplaats gegevens (alleen eerste behandeling)
  • Een paspoort, rijbewijs of identiteitsbewijs zodat wij uw gegevens correct kunnen invoeren (alleen eerste behandeling)
  • Een handdoek 
  • Bij oefeningen in de oefenzaal: sportkleding en binnen sportschoenen. 

Kan ik kiezen welke fysiotherapeut mij behandeld?

Ja dat kan. U kunt bij het online afspraak maken aangeven bij wie u terecht wil en inzien wanneer deze therapeut beschikbaar is. Ook kunt u bellen om u voorkeur door te geven voor het maken van een afspraak. 

Heb ik een verwijzing nodig?

U heeft geen verwijzing nodig van de huisarts

Kan ik fysiotherapie aan huis krijgen?

Wanneer u een verwijzing van de specialist of behandelend arts heeft is er een mogelijkheid voor behandeling aan huis. 

Kan ik ook pinnen?

Heeft u geen vergoeding (meer) voor fysiotherapie? In onze praktijk in Zevenhuizen kunt ook pinnen.

Heeft u een andere vraag?

Stel uw vraag via ons contactformulier of bel één van onze praktijken.

Afspraak maken?